Gratis frakt
Ved kjøp over kr 500,-

Yes! konseptet

Yes! kjedens medlemsbutikker vil til enhver tid føre et godt utvalg av de beste merke-, trend-, sesong- og basisvarene på markedet.
Kjeden forhandler frem fordelaktige avtaler med sine leverandører.
Det er kjedens eget vare-/markedsråd som setter sammen kjedens varesortiment for et halvt år av gangen.
Kjedens markedsaktiviteter er en miks mellom kataloger, riksdekkende markedsføring i egnede fora (f eks Facebook) og lokale annonse- og butikkaktiviteter.
Fokus for en koordinert markedsføring er å få fram kjedens profil for forbruker. Kjedens vare-/markedsråd har ansvar for å sette opp halvårige markedsplaner.

Kjeden legger vekt på en rasjonell og effektiv drift i alle ledd og kjedens eget styre jobber kontinuerlig med kjedens drift i samarbeide med administrasjonen.
Yes! kjeden er faghandelens kjede som vil bygge en posisjon som familiens lekeekspert.
Selgerne i Yes! butikkene legger vekt på å kunne gi informasjon og gode råd om kjøp av leker ut ifra kundens behov.